Saturday, January 12, 2008

Who Is Who?

Hi....
Weekend....love to spend my time at home. Already tired traveling...every working days,
I travel at least 130km, to and fro the office. Tu pun dah banyak jalan yang short cut. Toll...at least RM9 per day. Perkh!!! Kalau pikir - pikir, memang tak masuk akal. Route pergi kerja? Lalu ikut Puncak Jalil, keluar ikut Kinrara. Then masuk Kesas Hiway ikut Sunway... exit Seafield... masuk NKVE then exit Bukit Jelutong. Then I have to pass Jalan Lama Sungai Buloh... barulah sampai office at Bukit Rahman Putra. Way back pulak... tak boleh lalu ikut datang. Traffic terrible kat Jalan Lama Sungai Buloh...so kena terus masuk NKVE tru toll Sungai Buloh. Exit kat Seafield then masuk Kesas Hiway...exit kat Bandar Sunway....then teruslah balik ikut Kinrara and Puncak Jalil. Teruk travel sekarang ni....kalau nak murah toll...I will sacrifice my time with family....lalu ikut LDP boleh, tapi nak lepas toll Bandar Sunway je, dah dekat 30 mins....tu baru nak bayar toll...tak kira nak lepas Jambatan Gantung tu lagi..... Kalau ikut route sekarang ni... 45mins travel je lah one way.... tu pasal, I hope that I will get a job dekat - dekat sikit..... dah penat dah travel..... Balik rumah pulak, still ada kerja yang menunggu.... I work at home...buat kerja - kerja akaun pulak.... PENAT babe!!!
Apa kena mengena my story ngan 2 keping photo ni.... Cuba teka...WHO IS WHO? Both of them Najla....or both of them Adam...or which one is Najla...which one is Adam....Jeng!Jeng!Jeng! I will give the answer later - later.... Next time ler.... Chiow...Chin...Chow.....

No comments:

Post a Comment