Friday, January 11, 2008

A Bit Up - Date

Actually it's not easy to create this Blog...lot's of things that I really don't like...isi forms, create itu, create ini...macam - macam ler....but nuthin' is easy in this world..kan? But really want my own Blog....so, nak tak nak, gagahkan diri jugak buat Blog ni.

So, for introduction ni, would like to tell you a little bit about my "Ustazah" ni...
Nik Najla' Nabihah...going to be 4 this coming July. She's very active....Masa mama & papa pergi kerja, she stays di nursery... just a few doors from our house di Lestari Putra. We have to spare overtime fee untuk nursery coz dia tak nak balik rumah... nak stay kat nursery. Puas jugak le memujuk, baru nak balik.... But right now, dah okey dah...

My little "BOSS"... Nik Adam Azhari.... masa dalam hari, very tough time to my lovely wife coz this little "BOSS" cried a lot... dia tak nak tidur and always cry... I always received a midnite calls from my wife... Nuthin' much I can do at that time, melainkan dengar dia "membebel"... Early this year, we send him to the nursery... pagi hantar around 9am... senang hati tinggalkan the 2 kids kat nursery....then pergi Bdr Baru Bangi, breakfast Nasi Kerabu, Nasi Dagang and Pulut Ikan Kering.... On the way back home, I received a call from his "Ummi", Adam nangis....tak nak hisap susu... so around 11am, nak tak nak, kena ambil balik Adam... so we decided to hantar semula Adam to Mummy Tok for training hisap susu botol.... Alhamdulillah.... for the past few days, dia dah nak hisap susu botol.... His age right now... just past 3 months old.

So...that's all for now.... nanti - nanti, I will write again.... tell more about us...

No comments:

Post a Comment