Wednesday, January 23, 2008

23 January 2008

What is so special about today? Well... for me... nothing much! Cuma hari ni cuti Hari Thaipusam. So can be at home, do whatever I should do... I did finish compiling and preparing 1 of my many part time accounts... hari ni buat yang Hulaimi punya... 2 years done...so after this, I may key in to MYOB... and then.. done!!!! Apa lagi... boleh mintak duit raya hindu! Ada 2 - 3 accounts lagi yang tak buat.... mmm...weekend ni kot!!!

Oh ya!! Happy Birthday to Aliyah.... dah setahun rupanya budak tu... teringat pulak masa Aisyah dulu...masa dia cecah umur setahun barulah Ayah Su (aku le tu) pegang/ dukung dia.... I received few photos of Aliyah from Kak Nonie just now... ha!!! ni some of it...

About my kids pulak... Najla' dah makin okey sekarang ni... dah pandai main dengan adik. And today, petang tadi we let Najla' buat coloring dekat taman depan rumah tu. She was very excited...and look, what she did.... Although mama & papa join sekali, but most of it, dia yang colorkan...

Adam!!! Kesian betul my little boss ni... he's not feeling well... Kejap badan panas... then okey... kurang rasa nak main... tidurpun tak lena sangat. Kerap merengekler budak tu... tak sedap badan agaknye... kesian my baby boy tu....

Mama pulak... since working in Bangi ni... okeylah sikit... walaupun for the beginning ni still kena banyak travel.... bukan travel ke mana, but travel from her office balik rumah and then pergi office semuala during lunch time.... Hope that this kind of travel will be ended soon... I LUV YOU SO MUCH... (She loves mini vacuum cleaner so much!!!)

Me? Still busy with my work.... Yesterday night suppose to go to Joe's office, tapi last minute dia bagitau dia kena ke Perhentian...perkh!! Lega coz malam tadi Batu Caves traffic very - very bad! I will be at his office tomorrow.... then kerja - kerja office... makin bertambah... pening kepala jugak... tak tahu mana satu dah ni! For me...all are important... Kalau tak buat kerja part time.... mana cukup... so... both, part time and permanent job are important for me..... Nak terlingkup ke... nak tergolek ke... whatever I have to do, I will do it!!!


No comments:

Post a Comment