Friday, June 06, 2008

WHAT A LUCKY MOVES...

Assalamu'alaikum...
First of all...right now, dah start kerje tempat baru. And what a very lucky moves sebab started from yesterday, harga minyak dah naik to RM2.70 per liter. So sekarang ni for every RM20, I manage to travel around 120km. Kalau kerje tempat lama di Sungai Buloh, traveling cost saje (petrol + toll), I have to spend dalam RM30 per day. Sekarang ni distance from house to office, just around 20km....toll pulak to/fro RM6.40 per day. I save a lot actually....
Kat rumah still tak de internet, so I couldn't upload the latest photo of my 2 kids. Nantilah...few days lagi, I will upload the photos. Nothing new about my 2 kids...Adam sekarang ni dah kenal orang....everytime pergi hantar ke nursery, sure cry dulu sebab kena tinggal...bila balik kerja je, mesti merengek nak dukung....dah meniarap & merayau rata - rata tempat...laju jer. Bila duduk dalam walker...macam racer....
About Najla'...she always think that she's the prettiest...macam princess katanya. Cakap tak berenti...banyak bertanya...tak kira tempat, menyanyi...but still, hanya sesetengah orang aje yang faham....
Okeylah...nanti I will upload the photos and tell you guys more stories...LUV everybody!

1 comment: