Saturday, June 21, 2008

Saturday....

Assalamu'alaikum all....

Actually ni tak de apa - apa pun... saje je nak menaip! This morning pergi pasar borong... suppose to go last week, tapi terlajak tidur, so "qada'" this morning. Atie tak pergi, just me alone pergi... kalau ikut list Atie, dia nak buat soto for lunch, tapi bila sampai kat pasar... terbeli 2 ekor ketam. Dah janji ngan Atie that I will cook today... so buat masak minyak ketam ler for lunch tadi. Nanti I will upload the photo....

Now, I'm in the office.... banyak kerje yang urgent kena siapkan, so nak tak nak, I have to come ler... About my two kids, Adam dah tumbuh gigi atas... so sekarang ni ade 4 batang gigi... yang atas tu, nampak macam besar je.... Kat rumah sekarang ni, macam ade 10 orang budak kecik... bising & kecoh... the 2 kids tu dah pandai main... yang kakak usik adik... adik kejar ngan walker... kalau takpun adik menyusur... merangkak belum lagi.... malam kat dalam bilik pun macam tu jugak.... before tidur, mesti bising....

Okeylah...have a nice weekend!

1 comment:

  1. x sangka pandai masak...i love your sambal blacan!miss your kids, dear.

    ReplyDelete